Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Gdynia, ul. Kontenerowa 25

Specjalista ds. Obsługi Klienta
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start w godz. 7.00 – 9.00
Twój zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów, potwierdzanie wysyłek
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, w tym m.in. faktury, specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wymagane do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel, w tym m.in. sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów

 

Nasze wymagania
Nasze wymagania
  • znajomość języka niemieckiego (rynek niemiecki) i/lub angielskiego (rynek międzynarodowy) min. poziom B2 – warunek konieczny
  • doświadczenie we wsparciu sprzedaży na stanowisku specjalisty, preferowane na rynkach zagranicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, zdolności do pracy na liczbach
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, na kilku projektach jednocześnie
  • zaradność, systematyczność i dokładność
Dodatkowe atuty
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start w godz. 7.00 – 9.00
jakie będa Twoje zadania?
Twój zakres obowiązków
  • prowadzenie i koordynowanie wewnątrz firmy zamówień składanych przez klientów międzynarodowych, w szczególności ich wprowadzanie do systemu, weryfikacja dostępności produktów, potwierdzanie wysyłek
  • bieżąca współpraca z handlowcami oraz innymi działami firmy (m.in. Działem Logistyki, Księgowości, Analiz Biznesowych, Planowania Produkcji) w ramach realizowanych zadań
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, w tym m.in. faktury, specyfikacje, listy załadunkowe, dokumenty wymagane do odpraw celnych
  • współpraca z klientami w zakresie organizowania i koordynacji transportu
  • praca na danych w systemie ERP oraz MS Excel, w tym m.in. sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży, opracowywanie analiz i raportów

 

To oferujemy:
Nasze wymagania
  • znajomość języka niemieckiego (rynek niemiecki) i/lub angielskiego (rynek międzynarodowy) min. poziom B2 – warunek konieczny
  • doświadczenie we wsparciu sprzedaży na stanowisku specjalisty, preferowane na rynkach zagranicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, zdolności do pracy na liczbach
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, na kilku projektach jednocześnie
  • zaradność, systematyczność i dokładność
Dodatkowe atuty
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant odzieżowy

zachodniopomorskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie
Godziny pracy: 08.00-16.00 Typ pracy: Pełny etat Zakres obowiązków: bezpośrednia współpraca z klientem organizacja wydarzeń i zamawianie cateringów wsparcie niestandardowych zapytań i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj