Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Panek SA, największy polski operator CarSharing, prowadzi rozwój systemu do obsługi tego wschodzącego biznesu. Obecnie poszukujemy doświadczonego Analityka Biznesowo - Systemowego, który pomoże nam w usprawnieniu organizacji w zakresie kreowania i optymalizacji procesów Spółki.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Wsparcie telefoniczne i mailowe klientów korzystających z aplikacji PANEK - także w języku angielskim;
  • Informowanie o świadczonych usługach i pomoc w rozwiązywaniu problemów;
  • Weryfikacja dokumentów i aktywacja nowych użytkowników aplikacji mobilnej.

Nasze wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej, w weekendy i w porze nocnej;
  • Umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
  • Min. 30% zniżki na przejazdy autami Panek Car Sharing i Car Rental;
  • Kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Pracę w atrakcyjnym biurze w dobrej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with French in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty

lubelskie
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Service advisor with Romanian

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj