Panek SA, największy polski operator CarSharing, prowadzi rozwój systemu do obsługi tego wschodzącego biznesu. Obecnie poszukujemy doświadczonego Analityka Biznesowo - Systemowego, który pomoże nam w usprawnieniu organizacji w zakresie kreowania i optymalizacji procesów Spółki.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Wsparcie telefoniczne i mailowe klientów korzystających z aplikacji PANEK - także w języku angielskim;
- Informowanie o świadczonych usługach i pomoc w rozwiązywaniu problemów;
- Weryfikacja dokumentów i aktywacja nowych użytkowników aplikacji mobilnej.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej, w weekendy i w porze nocnej;
- Umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym;
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
- Min. 30% zniżki na przejazdy autami Panek Car Sharing i Car Rental;
- Kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach;
- Elastyczny czas pracy;
- Pracę w atrakcyjnym biurze w dobrej lokalizacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with French in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
lubelskie
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Romanian
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj