Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6186
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów. Udzielanie informacji ousługach/ofertach/produktach;. Promowanie firmy, jej produktów i usług; prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie zprocedurą; wykonywanie badań ankietowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Poziom wykształcenia: Student/w trakcie studiów, doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w branży paliwowej, znajomość polskiego rynku paliwowego i energetyznego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 975 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj