Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6186
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów. Udzielanie informacji ousługach/ofertach/produktach;. Promowanie firmy, jej produktów i usług; prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie zprocedurą; wykonywanie badań ankietowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia: Student/w trakcie studiów, doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w branży paliwowej, znajomość polskiego rynku paliwowego i energetyznego.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 975 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DONE Deliveries sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj