Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6104
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta;- pomoc techniczna kierowana do klienta za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji;- przetwarzanie plików danych;-przekłada potrzeby/problemy klientów na rozwiązania lub wewnętrzne plany wsparcia oraz identyfikuje trendy problemów produkcyjnych i odpowiednio zarządza ścieżką eskalacji przywództwa
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wykształcenie: Średnie. Doświadczenie: 5 miesięcy na stanowisku Analityk (IT) lub w branży IT
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
mazowieckie
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj