Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Numer: StPr/23/2007
OBOWIĄZKI:
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, wyceny, rozpisywanie produktów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
biegła obsługa komputera- pakiet MS OFFICE, biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Białystok
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 900 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Professional with Croatian
mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj