Specjalista ds. obsługi klienta

podlaskie / Białystok

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Numer: StPr/23/2007
OBOWIĄZKI:
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, wyceny, rozpisywanie produktów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

biegła obsługa komputera- pakiet MS OFFICE, biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Białystok


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj