Specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie / Gdynia

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/23/1213
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa centrali telefonicznej i poczty, łaczenie rozmów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie wlaściwego obiegu dokumentów w biurze. Obsługa telefoniczna klientów- informowanie o szkoleniach, przygotowywanie ofert szkoleń. Zapisywanie klientów na kursy, spotkania z klientami. Wypełnianie dokumentów. Umawianie kursantów i instruktorów. Przygotowywanie materiałów i sali do szkoleń
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagane min. 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Praca w godzinach 8:00-16:00

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Malborku

Opiekun sali fitness

pomorskie
obsługa klienta, pilnowanie porządku na terenie całego obiektu, sprzedaż produktów, obsługa sprzętu fitness Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska S.A.

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Opublikowano: dzisiaj
Patrycja Chylińska

Asystent ds. obsługi klienta

pomorskie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj