Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Ochrona Juwentus – jesteśmy jedną z największych, najszybciej rozwijających się i najlepiej rozpoznawalnych firm z branży ochrony i bezpieczeństwa w Polsce. Cieszymy się opinią profesjonalnego i godnego zaufania usługodawcy, stale docenianego przez naszych klientów w niezależnych badaniach jakości. Jesteśmy prekursorem wielu innowacyjnych rozwiązań i technologii w obszarze usług ochrony.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • telefoniczna i mailowa obsługa klientów
  • oferowanie klientom nowych usług/produktów
  • negocjowanie warunków współpracy z klientami
  • terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
  • weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez klientów
  • wprowadzanie do systemu umów i innych dokumentów handlowych
  • współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań
  • dbałość o wizerunek firmy
WYMAGANIA:
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • dbałość o szczegóły
  • opanowanie w stresujących sytuacjach
  • nastawienie na potrzeby Klienta i zachowanie najwyższej jakości poziomu obsługi
  • odpowiedzialność, terminowość, punktualność
  • bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
  • biegła obsługa komputera MS Office
  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, sprzedaży lub wsparcia sprzedaży
OFERUJEMY:
  • stabilne warunki zatrudnienia w dużej firmie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną atmosferę
  • pakiet opieki medycznej
  • Lokalizacja Warszawa ul: Poloneza 91
  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie – lidera w branży ochrony i bezpieczeństwa, który znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne wyróżnienia i nagrody między innymi: Diamenty Forbesa 2018, Nagroda konsumenta Top Marka 2018, Gazele Biznesu 2017, Konsumencki Lider Jakości 2022 oraz Laur Klienta 2023.
Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus sp. z o.o., „Juwentus” Agencja Ochrony sp. z o.o., „Ochrona Juwentus” sp. z o.o., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o., „Ochrona Juwentus Południe” sp. z o.o., Juwentus Serwis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o.,Tasc Technology Bis sp. z o.o. sp.k., HELPON Centrum Usług sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie (02-826) przy ul. Poloneza 91. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj