Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Ochrona Juwentus – jesteśmy jedną z największych, najszybciej rozwijających się i najlepiej rozpoznawalnych firm z branży ochrony i bezpieczeństwa w Polsce. Cieszymy się opinią profesjonalnego i godnego zaufania usługodawcy, stale docenianego przez naszych klientów w niezależnych badaniach jakości. Jesteśmy prekursorem wielu innowacyjnych rozwiązań i technologii w obszarze usług ochrony.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- oferowanie klientom nowych usług/produktów
- negocjowanie warunków współpracy z klientami
- terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
- weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez klientów
- wprowadzanie do systemu umów i innych dokumentów handlowych
- współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań
- dbałość o wizerunek firmy
WYMAGANIA:
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- dbałość o szczegóły
- opanowanie w stresujących sytuacjach
- nastawienie na potrzeby Klienta i zachowanie najwyższej jakości poziomu obsługi
- odpowiedzialność, terminowość, punktualność
- bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera MS Office
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, sprzedaży lub wsparcia sprzedaży
OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia w dużej firmie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazną atmosferę
- pakiet opieki medycznej
- Lokalizacja Warszawa ul: Poloneza 91
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie – lidera w branży ochrony i bezpieczeństwa, który znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne wyróżnienia i nagrody między innymi: Diamenty Forbesa 2018, Nagroda konsumenta Top Marka 2018, Gazele Biznesu 2017, Konsumencki Lider Jakości 2022 oraz Laur Klienta 2023.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Technical Product Advisor with Polish
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Technical Product Advisor with Italian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: wczoraj