Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

 Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

Do twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami
  • Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych
  • Rozwiązywanie problemow pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) I znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2);  
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie (wybór należy do Ciebie) 
  • Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie)
  • Praca w naszym nowym biurze w Warszawie 
  • Możliwość pracy hybrydowej 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczybało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotwie;   
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Service advisor with Hungarian

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Service advisor with Czech

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Service advisor with Slovak

śląskie
Your responsibilities Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs...
Opublikowano: wczoraj