Specjalista ds. obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/23/2998
OBOWIĄZKI:
- wsparcie klientów/użytkowników systemów IT (wsparcie techniczne po francusku, niemiecku, angielsku)- obsługa klienta przy użyciu kilku kanałów komunikacji (mail, telefon, chat)- konfigurowanie loginów użytkowników- obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT- analiza i rozwiązywanie problemów IT- udzielanie konsultacji w zakresie związanym z usługami IT- weryfikacja zgodności z umowami SLA
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

doświadczenie zawodowe: 4-5 lat jako Helpdesk/IT Support Specialist w środowisku międzynarodowymznajomość systemów helpdesk enterprise (np. Service Now)znajomość MS AD (konta użytkowników, resetowanie haseł)znajomość SAPbiegła znajomość rozwiązania Active Directory (zarządzanie kontami użytkowników, resetowanie haseł)doskonała znajomość obsługi komputera (oprogramowanie, sprzęt)znajomość ITSMdoświadczenie z SLA

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 19 555 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki

mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista obsługi klienta 

opolskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista obsługi klienta 

dolnośląskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj