Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe: 4-5 lat jako Helpdesk/IT Support Specialist w środowisku międzynarodowymznajomość systemów helpdesk enterprise (np. Service Now)znajomość MS AD (konta użytkowników, resetowanie haseł)znajomość SAPbiegła znajomość rozwiązania Active Directory (zarządzanie kontami użytkowników, resetowanie haseł)doskonała znajomość obsługi komputera (oprogramowanie, sprzęt)znajomość ITSMdoświadczenie z SLA
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 19 555 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi