Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie / Olesno

Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Olesno
Numer: StPr/23/0237
OBOWIĄZKI:
Wykorzystanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed i po sprzedaży klientów firmy. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Kointakt telelfioniczny z bazą klientów. Archiwizacja dokumentów. Przyjmowanie oraz wysyłka zgodnie z procedurami. Obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Olesno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DONE Deliveries sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj