Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?
Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
- Bieżąca Obsługa Klienta
- Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
- Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
- Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover.
Zobacz podobne oferty
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Customer Support Specialist
mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant odzieżowy
zachodniopomorskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service Representative with Czech
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse...
Opublikowano: dzisiaj