Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B

Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?

Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
  • Bieżąca Obsługa Klienta
  • Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
  • Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Jesteś studentem lub uczniem
  • Lubisz rozmawiać przez telefon
  • Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
  • Pracę w zgranym zespole
  • Profesjonalne szkolenia
  • Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
  • Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Customer Support Specialist

mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant odzieżowy

zachodniopomorskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Service Representative with Czech

What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse...
Opublikowano: dzisiaj