Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania:
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
  • Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
  • Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with German and English

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj