Specjalista ds. Obsługi Klienta

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: 000016155
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów w zakresie procesów posprzedażowych realizowanych w Zespole Posprzedażowej Obsługi Klienta
  • Obsługa Klientów Grupy PZU za pośrednictwem dostępnych w Zespole Posprzedażowej Obsługi Klienta kanałów (list, e-mail, telefon)
  • Ewidencja informacji o klientach i zdarzeniach ubezpieczeniowych w dedykowanych systemach informatycznych
  • Udzielanie klientom informacji dotyczących obsługi ubezpieczeń
  • Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności dokumentacji ubezpieczeniowej
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze produktów finansowych, w tym ubezpieczeniowych
  • Praktyczna wiedza z zakresu standardów obsługi Klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość pakietu Ms Office
To oferujemy:
  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

śląskie
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

świętokrzyskie
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

wielkopolskie
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Opublikowano: dzisiaj