Oferujemy pracę stacjonarną w profesjonalnym i przyjaznym środowisku oraz możliwość rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności pod okiem doświadczonych specjalistów. Jesteśmy firmą, która stawia na pracowników i ich rozwój, dlatego zachęcamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
CHARAKTERYSTYKA PRACY:
- obsługa klientów i partnerów biznesowych Spółki
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- przygotowywanie dokumentacji, raportów i analiz
- kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (telefoniczny, mailowy, bezpośredni)
- wprowadzanie dokumentacji oraz danych do programu CRM
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
- efektywne wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych
WYMAGANIA:
- kompetencje komunikacyjne – umiejętność prowadzenia rzeczowych i profesjonalnych rozmów
- doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze bankowym – mile widziane
- samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra obsługa komputera
OFERUJEMY:
- stabilne, rynkowe warunki zatrudnienia oraz praca w firmie o ugruntowanie pozycji na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w centrum Wrocławia
- przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Grupa Pascal
Specjalista ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: dzisiaj