Specjalista ds. obsługi klienta

dolnośląskie / Wrocław

Oferujemy pracę stacjonarną w profesjonalnym i przyjaznym środowisku oraz możliwość rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności pod okiem doświadczonych specjalistów. Jesteśmy firmą, która stawia na pracowników i ich rozwój, dlatego zachęcamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
CHARAKTERYSTYKA PRACY:
  • obsługa klientów i partnerów biznesowych Spółki
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • przygotowywanie dokumentacji, raportów i analiz
  • kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (telefoniczny, mailowy, bezpośredni)
  • wprowadzanie dokumentacji oraz danych do programu CRM
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • efektywne wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych
WYMAGANIA:
  • kompetencje komunikacyjne – umiejętność prowadzenia rzeczowych i profesjonalnych rozmów
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze bankowym – mile widziane
  • samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra obsługa komputera
OFERUJEMY:
  • stabilne, rynkowe warunki zatrudnienia oraz praca w firmie o ugruntowanie pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w centrum Wrocławia
  • przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Arbiter S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Arbiter S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz byśmy zachowali w naszej bazie Twoje CV, umieść w nim następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Arbiter S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@arbitersa.pl.Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.Masz prawo dostępu do swoich danych, do uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Dane osobowe przetwarzamy w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy, a jeśli wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach – przez okres 3 lat. Nie przekazujemy danych osobowych poza EOG.Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich, jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Grupa Pascal

Specjalista ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: dzisiaj