Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/3249
OBOWIĄZKI:
- nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);- prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję;- udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;.- promowanie firmy, jej produktów i usług;- prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą;- wykonywanie badań ankietowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: Wyższy, doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w firmie z branży paliwowej

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 230 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

GFL sp. z o. o.

Młodszy Konsultant Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C

Doradca Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C

Doradca Klienta z językiem francuskim

mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj