Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?
Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
- Bieżąca Obsługa Klienta
- Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
- Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
- Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover.
Zobacz podobne oferty
Global Assistance Polska Sp. z o.o
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
śląskie
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opublikowano: dzisiaj