Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B

Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?

Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
  • Bieżąca Obsługa Klienta
  • Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
  • Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Jesteś studentem lub uczniem
  • Lubisz rozmawiać przez telefon
  • Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
  • Pracę w zgranym zespole
  • Profesjonalne szkolenia
  • Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
  • Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Global Assistance Polska Sp. z o.o

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

śląskie
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opublikowano: dzisiaj