DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
na czas określony
Korporacje
(Poznań)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- zajmujesz się opieką posprzedażową klientów z Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej w ramach przypisanego portfela,
- prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
- pozyskujesz od klientów dokumentację i informację na potrzeby realizowanych zadań,
- prowadzisz czynności reklamacyjne,
- sporządzasz dokumenty na życzenie Klienta.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i polskim,
- znajomość języka niemieckiego/słowackiego/czeskiego/rumuńskiego będzie dodatkowym atutem,
- masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
- posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
- potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze zorganizowaną,
- znasz obsługę komputera na dobrym poziomie w tym pakiet MS Office,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów CRMowych oraz certyfikacja MIFID.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
mazowieckie
Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Slovenian
mazowieckie
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj