Specjalista ds. obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, Bemowo

Ogłoszenie numer: 8227359, z dnia 2023-05-19

Klient portalu Praca.pl

Kreski Sp.j. to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).

Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.

 

Specjalista ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt z byłymi i dotychczasowymi klientami
  • Przygotowanie ofert i wycen serwisowych dla klientów
  • Obsługa logistyczna (wprowadzanie zamówień, kontrola stanów magazynowych)
  • Stała współpraca z innymi działami firmy
  • Praca w systemie CRM

Wymagania

  • Umiejętność i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
  • Dobra organizacja czasu pracy i wielozadaniowość
  • Chęć zdobywania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży i/lub telemarketingu
  • Mile widziane wyższe wykształcenie i znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
  • Premię kwartalną uzależniona od wyników
  • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
  • Pakiet certyfikowanych szkoleń produktowych oraz technicznych (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
  • Przyjazną atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Konsultant Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj