Ogłoszenie numer: 8227359, z dnia 2023-05-19
Klient portalu Praca.pl
Kreski Sp.j. to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).
Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo
Opis stanowiska
- Telefoniczny kontakt z byłymi i dotychczasowymi klientami
- Przygotowanie ofert i wycen serwisowych dla klientów
- Obsługa logistyczna (wprowadzanie zamówień, kontrola stanów magazynowych)
- Stała współpraca z innymi działami firmy
- Praca w systemie CRM
Wymagania
- Umiejętność i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
- Dobra organizacja czasu pracy i wielozadaniowość
- Chęć zdobywania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży i/lub telemarketingu
- Mile widziane wyższe wykształcenie i znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
- Premię kwartalną uzależniona od wyników
- Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Pakiet certyfikowanych szkoleń produktowych oraz technicznych (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
- Przyjazną atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj