Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa, przy Metro Politechnika
Wymagania:
- Język polski jest Twoim językiem ojczystym
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (wymagany poziom min B2)
- Dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
- Cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
- Jesteś dyspozycyjny/a minimum 40h/tyg
- Nie boisz się wyzwań, cechuje Cię optymizm i potrafisz dobrze zorganizować swoje obowiązki
- Jesteś precyzyjny/a i uważny/a, wyróżnia Cię dbałość o szczegóły
Opis stanowiska:
- Obsługa zgłoszeń dostępnymi kanałami kontaktu
- Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- Przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych ewidencji związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych
- Przestrzeganie procedur i utrzymanie standardów obsługi
- Współpraca z innymi zespołami
- Inne zadania wskazane przez Zleceniodawcę
Oferujemy:
- Jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
- Możliwość rozwoju wewnątrz firmy- budujemy nowe zespoły, więc możesz wykorzystać swój potencjał w różnych obszarach
- Stałe godziny współpracy od poniedziałku do piątku (do ustalenia z Tobą)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Biuro zlokalizowane w pobliżu Metro Politechnika
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj