Specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Świętochłowice

badaj.to Sp. z o.o. to sieć laboratoriów medycznych, które od ponad 30 lat – pod marką Śląskie Laboratoria Analityczne i badaj.to – wykonują badania laboratoryjne Klientom indywidualnym oraz podmiotom leczniczym. Wśród naszych Kontrahentów znajdują się zarówno szpitale, przychodnie jak i gabinety specjalistyczne.

 

W związku z rozwojem firmy, prowadzimy rekrutację na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Świętochłowice
 
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych organizowanych przez pracodawcę
  • Komplet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania pracy
  • Zachęcający pakiet benefitów, w tym: wysokie zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie oraz Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie grupowe, program rekomendowania pracowników, pakiety świadczeń socjalnych oraz możliwość uczestniczenia w inicjatywach dobroczynnych
  • A także: karta MultiSport, dofinansowanie do posiłków SmartLunch
Zakres obowiązków:
  • Telefoniczna obsługa Klienta
  • Udzielanie wyjaśnień klientom odnośnie działań reklamowo – promocyjnych
  • Wyjaśnianie zgłoszonych niezgodności i reklamacji oraz ich rejestracja
  • Inicjowanie działań sprzedażowych
Oczekujemy:
  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • Nastawienie na pracę „z” i „dla” Klienta
  • Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy pod presją czasu
  • Sumienność
  • Znajomość MS Office

Dzięki licznym punktom pobrań krwi, a mamy ich prawie 150 w 5 województwach, jesteśmy blisko naszych Klientów. My też bywamy pacjentami, dlatego oferujemy taką opiekę medyczną, jakiej sami oczekujemy. Każdego roku wykonujemy miliony badań diagnostycznych i jesteśmy dumni z tego, że nasza praca wpływa na zdrowie naszych Klientów i ich rodzin.

 

O sukcesach firmy decydują ludzie, którzy ją tworzą. Nasz zespół liczy ponad 500 pracowników. Łączy nas pasja i zaangażowanie z jakimi podchodzimy do swoich codziennych obowiązków. Dzielimy się wiedzą i szanujemy wzajemne poglądy i wartości. Los najbardziej potrzebujących nie jest nam obojętny, dlatego aktywnie włączamy się w akcje charytatywne (sla.pl/pomagamy).

 

Nasze usługi często ratują ludzkie życie. Każdego dnia, wydając wyniki badań, dajemy Pacjentom świadomość stanu swojego zdrowia. Czy może być coś bardziej motywującego do pracy? Jeśli cenisz – tak jak my – etykę w działaniu, otwartość i uczciwość w relacjach ze współpracownikami, a ponadto szukasz niekorporacyjnej atmosfery to nie czekaj dłużej, zaaplikuj i dołącz do naszego zespołu!

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Bank Spółdzielczy w Raszynie

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż...
Opublikowano: dzisiaj
Asian Automotive Distribution Center

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

mazowieckie
Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj