Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój zarówno w obszarze analityki laboratoryjnej, jak również sieci Punktów Pobrań. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej - od podstawowych badań diagnostycznych, badań genetycznych, immunologicznych, hormonalnych, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych. W centrum naszej uwagi jest troska o zdrowie Pacjenta oraz jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów.
Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku?
- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Do oczekiwań wobec Kandydatów należą...
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Co oferujemy osobom, które dołączą do naszego zespołu?
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat;
- Pracę w systemie dziennym (jednozmianowym) - od poniedziałku do piątku w godzinach 06:45-14:45 oraz w soboty w godzinach 07:00-13:00;
- Wolne niedziele i święta;
- Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
- Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
- Dofinansowanie do indywidualnej nauki języka angielskiego;
- Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową;
- Atrakcyjny kwartalny system premiowy;
- Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
- Pracę w komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Doskonałą atmosferę każdego dnia.
Zobacz podobne oferty
4MW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
pomorskie
Praca polega głownie na pracy na słuchawce: przyjmowanie zleceń, reklamacji dotyczacych składanych zamówień- obsługa zapytań klientów email - przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: wczoraj
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: wczoraj