Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój zarówno w obszarze analityki laboratoryjnej, jak również sieci Punktów Pobrań. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej - od podstawowych badań diagnostycznych, badań genetycznych, immunologicznych, hormonalnych, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych. W centrum naszej uwagi jest troska o zdrowie Pacjenta oraz jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów.

Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku?
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Do oczekiwań wobec Kandydatów należą...
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office;
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Co oferujemy osobom, które dołączą do naszego zespołu?
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat;
  • Pracę w systemie dziennym (jednozmianowym) - od poniedziałku do piątku w godzinach 06:45-14:45 oraz w soboty w godzinach 07:00-13:00;
  • Wolne niedziele i święta;
  • Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
  • Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
  • Dofinansowanie do indywidualnej nauki języka angielskiego;
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową;
  • Atrakcyjny kwartalny system premiowy;
  • Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
  • Pracę w komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
  • Doskonałą atmosferę każdego dnia.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

4MW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie
Praca polega głownie na pracy na słuchawce: przyjmowanie zleceń, reklamacji dotyczacych składanych zamówień- obsługa zapytań klientów email - przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Pracownik obsługi klienta

śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: wczoraj
widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: wczoraj