Specjalista ds obsługi klienta

dolnośląskie / Oleśnica

Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Oleśnica
Numer: StPr/23/0138
OBOWIĄZKI:

PRACE BIUROWE KONTAKT EMAIL ORAZ TELEFONICZNY Z KLIENTEM PROWADZENIE BIEŻĄCEJ DOKUMENTACJI FIRMY PRZYGOTOWYWANIE OFERT NEGOCJACJE HANDLOWE

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe

Miejsce pracy:

Oleśnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

podkarpackie
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Pracownik obsługi klienta

śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: dzisiaj