Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Oleśnica
Numer: StPr/23/0138
OBOWIĄZKI:
PRACE BIUROWE KONTAKT EMAIL ORAZ TELEFONICZNY Z KLIENTEM PROWADZENIE BIEŻĄCEJ DOKUMENTACJI FIRMY PRZYGOTOWYWANIE OFERT NEGOCJACJE HANDLOWE
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Miejsce pracy:
Oleśnica
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Zobacz podobne oferty
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
podkarpackie
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Obsługa solarium, obsługa klienta, obsługa komputera.Umowa na czas określony godziny pracy : I zmiana od 09:00 do 17:00; II zmiana od 11:00 do 19:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
Opublikowano: dzisiaj