Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Profesjonalny kontakt z przedsiębiorcami – połączenia przychodzące, obsługa livechat
  • Rozwiązywanie bieżących spraw
  • Udzielanie informacji w zakresie funduszy europejskich
  • Doradztwo oraz wsparcie przy składaniu dokumentów
  • Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie w roli konsultanta infolinii (warunek konieczny)
  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie
  • Lubisz pracować z ludźmi
  • Jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
  • Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • Cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • Pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • Świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • Benefity (karta Multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

podkarpackie
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj