Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/1509
OBOWIĄZKI:
-odpowiadanie na zapytania klientów-przyspieszanie realizacji krytycznych zamówień-przekazywanie dyspozycji-badanie i rozwiązywanie problemów oraz badanie zamówień.Wysokość wyangrodzenia 6500-6800 PLN
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku specjalista ds. Obsługi klienta, umiejętność obsługi komputera, poczty elektronicznej, telefonu, rozwiązywania problemów, wielozadaniowość

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Non-Voice Support Specialist Agent with German/ Greek/ Italian/ Spanish or Czech

mazowieckie
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.

Pracownik biurowy z językiem angielskim

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Pracownik ds. obsługi klienta

podkarpackie
OBSŁUGA KLIENTA, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Opublikowano: wczoraj