Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/0475
OBOWIĄZKI:
Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 26,8 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

pomorskie
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

łódzkie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj