Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/0475
OBOWIĄZKI:
Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 26,8 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

ER Group

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim

mazowieckie
Zakres obowiązków: Wsparcie Klientów w sytuacjach awaryjnych podczas podróży zagranicznych. Organizowanie pomocy assistance, w tym kontakt z placówkami medycznymi w Polsce i za granicą....
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Pracownik obsługi klienta

pomorskie
1) Zapoznanie się z polityką firmy,2) Obsługa komputera,3) Obsługa wynajmujących,4) Prezentacja produktów i usług świadczonych przez firmę,5) Budowa trwałych relacji z klientem,6) Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
Urząd Miasta Puck

Referent ds biura obsługi klienta

pomorskie
Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów...
Opublikowano: wczoraj