Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/0475
OBOWIĄZKI:
Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 26,8 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta
śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta
śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta
śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: wczoraj