Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa Klienta z dbałością o najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji klienta z obsługi
  • Organizacja pomocy na drodze w zakresie posiadanego przez klienta ubezpieczenia oraz analiza kosztów i podejmowanie decyzji o wyborze usługodawcy
  • Rejestracja zgłoszenia szkód i świadczeń oraz udzielanie informacji związanych z procesem likwidacji szkody klientowi
  • Obsługa klienta segmentu Premium oraz VIP PZU
  • Udział w projektach pilotażowych.
Nasze wymagania:
  • Masz 3 miesiące doświadczenia w obsłudze klienta/Contact Center
  • Jesteś absolwentem uczelni wyższej lub jesteś w trakcie studiów
  • Znasz produkty ubezpieczeniowe, zwłaszcza te oferowane przez PZU
  • Dbasz o wysokie standardy obsługi klienta i wykazujesz się relacyjnością w rozmowach z klientem
  • Jesteś osobą zaangażowaną i chętnie wykazującą się własną inicjatywą celem usprawnienia pracy własnej oraz zespołu
  • Znasz podstawowe przepisy prawa w zakresie ubezpieczeń.
To oferujemy:
  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj