Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – obsługa połączeń przychodzących
- Rozwiązywanie bieżących spraw – obsługa blokady lub odblokowania kart płatniczych
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
- Możesz pracować wieczorem i w nocy
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów: Multisport oraz pakiet Medicover
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracownik obsługi klienta - opiekun
małopolskie
Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji.Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym
śląskie
Utrzymywanie szybkiego i profesjonalnego kontaktu z klientami poprzez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji, działań i rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Customer Service Specialist with Dutch and English
mazowieckie
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...
Opublikowano: wczoraj