Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – obsługa połączeń przychodzących
- Rozwiązywanie bieżących spraw – obsługa blokady lub odblokowania kart płatniczych
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
- Możesz pracować wieczorem i w nocy
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów: Multisport oraz pakiet Medicover
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: wczoraj
HANDEL USŁUGI MARTA BARTOŚ
Pracownik obsługi klienta
kujawsko-pomorskie
obsługa klienta na stacji paliw; 2 zmiany 7-19-7 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera z elementami internetu...
Opublikowano: wczoraj