Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – obsługa połączeń przychodzących
- Rozwiązywanie bieżących spraw – obsługa blokady lub odblokowania kart płatniczych
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
- Możesz pracować wieczorem i w nocy
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów: Multisport oraz pakiet Medicover
Zobacz podobne oferty
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.
Non-Voice Support Specialist Agent with German/ Greek/ Italian/ Spanish or Czech
mazowieckie
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.
Pracownik biurowy z językiem angielskim
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Pracownik ds. obsługi klienta
podkarpackie
OBSŁUGA KLIENTA, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Opublikowano: wczoraj