Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Czy wiesz, że:
Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce.
U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie i otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania.
Jeżeli lubisz rozmawiać i pomagać innym, dołącz do nas!
Nieważne na jakim etapie kariery zawodowej jesteś. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw!
Zostań naszym Specjalistą ds. obsługi klienta
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych
- Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24
- Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów
- Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku
- Sprzedaż produktów i usług bankowych
- Tworzeniu pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
Oczekiwania:
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
- Relacyjność, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy
- Zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Niesamowitą atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do urlopu
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Nagrody za sprzedaż
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj