Specjalista ds. Obsługi Klienta

małopolskie / Kraków

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Czy wiesz, że:

Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce.

U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie i otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania.

 

Jeżeli lubisz rozmawiać i pomagać innym, dołącz do nas!

 

Nieważne na jakim etapie kariery zawodowej jesteś. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw!


Zostań naszym Specjalistą ds. obsługi klienta



W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
  • Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych
  • Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24
  • Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów
  • Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku
  • Sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Tworzeniu pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
Oczekiwania:
  • Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
  • Relacyjność, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy
  • Zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Z naszej strony możesz liczyć na:
  • Niesamowitą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dofinansowanie do urlopu
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Nagrody za sprzedaż
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj