Specjalista ds. obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?


Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
  • Bieżąca Obsługa Klienta
  • Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
  • Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Jesteś studentem lub uczniem
  • Lubisz rozmawiać przez telefon
  • Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
  • Pracę w zgranym zespole
  • Profesjonalne szkolenia
  • Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
  • Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj