Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?
Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
- Bieżąca Obsługa Klienta
- Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
- Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
- Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover
Zobacz podobne oferty
KERA AWAK Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
wielkopolskie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
KERA AWAK Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
podkarpackie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj