Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Rumia
Numer: StPr/25/1548
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta, tworzenie raportów i analiz dot. kontaktów z klientami, obsługa dokumentacji związanej z montażem, serwisem, dotacjami, obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia klientów, prowadzenie innych czynnosci administracyjnych biura, obsługa systemów fakturowania, platform grantowych, tworzenie i redagowanie pism.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik handlowiec, obsługa klienta.
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- obsługa narzedzi CRM- pakiet Office- umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu)- znajomość branży OZE- staż pracy powyżej 5 lat
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rumia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Zobacz podobne oferty
Dermotechnika Sp.j.
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)
mazowieckie
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista ds. obsługi klienta
świętokrzyskie
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Pracownik kręgielni
śląskie
obsługa klientów kręgielni, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj