Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 10232831, z dnia 2025-09-17

Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
  • Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
  • Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.

Oferujemy

  • Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
  • Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
  • Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Elanders Polska Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: 2025-09-15
Candellux Lighting Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji

mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
Opublikowano: 2025-09-15
Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-14