Specjalista ds. obsługi klienta

świętokrzyskie / Kielce

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1070
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja należności5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów6. Przygotowywanie ofert handlowych7. Tłumaczenie dokumentów, korespondencji, prezentacji na potrzeby klienta, innych działów Barlinek S.A i wszystkich spółek zależnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: zorientowanie na klienta


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Dermotechnika Sp.j.

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)

mazowieckie
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Pracownik kręgielni

śląskie
obsługa klientów kręgielni, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta,...
Opublikowano: wczoraj