Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2171
OBOWIĄZKI:
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;Utrzymywanie bieżącego kontaktu z kontrahentami Spółki;Prowadzenie bazy danych klientów;Przyjmowanie i ewidencja zleceń;Współpraca z pozostałym zespołem w zakresie realizacji i obsługi zleceń;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: ABC OBSŁUGI KLIENTA
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj