Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
- Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
- Sporządzanie raportów i zestawień,
- Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
- Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
- Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
- Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
- Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Nasze wymagania
- Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
- Umiejętność planowania dnia pracy,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
- Umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
- Umiejętność redagowania tekstów.
Mile widziane
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rozwój w spółce notowanej na GPW,
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
mazowieckie
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
German Customer Support Specialist
pomorskie
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki
mazowieckie
nadzór nad realizacją zamówień i jakością usług, bieżąca analiza danych i raportowanie wyników (ERP, Excel), koordynacja pracy zespołu oraz rozwiązywanie problemów operacyjnych, kontakt...
Opublikowano: dzisiaj