Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
- Pracę w systemie jednozmianowym;
- Miesięczny system premiowy;
- Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
- Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
- Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową;
- Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
- Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Doskonałą atmosferę każdego dnia;
- Miejsce pracy: punkty pobrań na terenie Warszawy.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Meeter greeter
śląskie
organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...
Opublikowano: wczoraj
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj