Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Koszalin
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
- Realizowaniem planów sprzedażowych.
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
- Doświadczenie w pracy z ludźmi.
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
- Nastawienie na cele sprzedażowe.
- Wielozadaniowość.
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.
Aplikuj już teraz!
PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
- Możliwość korzystania ze szkoleń.
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Zobacz podobne oferty
Foundever
L2 Support Service Specialist
mazowieckie
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj