Specjalista ds. obsługi klienta

dolnośląskie / Wrocław

Współpracujemy z największymi firmami w Polsce, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać razem z nami osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie ich aktywizacji zawodowej to nasz priorytet, który z powodzeniem realizujemy od wielu lat. 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów (osobiście i telefonicznie),
  • praca na recepcji,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
Wymagania:
  • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,
  • otwartość na pracę zmianową,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Oferujemy:
  • umowa o pracę, stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny grafik,
  • pełne wdrożenie,
  • prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

mazowieckie
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj