Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań.
- Współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Umiejętności komunikacyjne i łatwość w rozmowie telefonicznej.
- Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta.
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i chęć rozwoju.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na umowę o pracę.
- Możliwość uczestnictwa w projektach.
- Brak formalnego dress code’u.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia sprzedaży
mazowieckie
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
Opublikowano: dzisiaj