Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki)
- Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
- Udzielanie informacji o produktach i ich funkcjonalnościach
- Rejestrowanie zgłoszeń klientów w systemie
Wymagania:
- Biegłość w jednym z języków (niemiecki, bułgarski, rumuński, estoński, czeski, słowacki, litewski, łotewski, norweski, duński, fiński, serbski, chorwacki, słoweński - minimalnie poziom C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
- Podstawowa znajomość obsługi domowych urządzeń elektronicznych
- Komunikatywna osobowość, chęć nauki oraz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Dostępność do pracy minimum 120 godzin miesięcznie
Oferujemy:
- Przyjazne środowisko pracy
- System benefitów, dostęp do platformy do zbierania punktów za przepracowane godziny
- Umowa zlecenie
- Premia zależna od wyników pracy
Zobacz podobne oferty
MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149
dolnośląskie
dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy w Internecie, kontakt telefoniczny z klientem; monitorowanie opinii w serwisach internetowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów i kwestii spornych z...
Opublikowano: wczoraj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
dolnośląskie
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w...
Opublikowano: wczoraj