Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
  • Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
  • stałe wynagrodzenie plus prowizja
  • praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
  • atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
  • dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
  • program rekomendacji pracowników
  • profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support with Spanish

śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik wsparcia klienta z językiem niemieckim

śląskie
Obsługa klientów przed i po sprzedaży Rozwiązywanie problemów technicznych Doradztwo produktowe i porównywanie ofert Zarządzanie komunikacją telefoniczną Zaawansowany język niemiecki (C1)...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Slovak

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj