
DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
Miejsce pracy: Niepołomice
Zadania:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
- monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
- rozliczenie płatności na kontach klientów
- wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
- obsługa skrzynek mailowych
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość obsługi pakietu office.
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane aktualne badania SANEPID
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
- hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
- pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
- zniżki na firmowe produkty
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole


Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista wsparcia klienta z niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego Analiza rozmów i problemy rozwiązywane za pomocą narzędzi Przetwarzanie zwrotów i obsługa skarg zgodnie z RODO Komunikacja...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj