Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego

małopolskie / Niepołomice


DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
Miejsce pracy: Niepołomice

Zadania:
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
  • monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
  • rozliczenie płatności na kontach klientów
  • wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
  • kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
  • obsługa skrzynek mailowych
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • znajomość obsługi pakietu office.
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane aktualne badania SANEPID
Oferujemy:
  • zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
  • hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
  • pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
  • zniżki na firmowe produkty
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DEKRA Praca Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista wsparcia klienta z niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego Analiza rozmów i problemy rozwiązywane za pomocą narzędzi Przetwarzanie zwrotów i obsługa skarg zgodnie z RODO Komunikacja...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive with German 

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj