Specjalista ds. obsługi klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Szkolenie od 22 kwietnia, praca w systemie zmianowym (8,5h) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-19:00 lub 9:00-18:00.
- Początkowo praca z biura w Warszawie przez 6-9 miesięcy, następnie możliwość pracy hybrydowej (50%).
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
- Obsługa klientów przez telefon, czat i email.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania, klarownej komunikacji.
- Dokładność i zorganizowanie.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku dla znanej linii lotniczej, oferującej 50% pracy zdalnej po wstępnym okresie.
- Równe szanse dla wszystkich, inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with Hungarian
śląskie
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Supporter with German
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj