Ogłoszenie numer: 9657412, z dnia 2025-04-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Szkolenie od 22 kwietnia; praca 5 dni w tygodniu, 8,5 godziny dziennie.
- Pierwsze 6-9 miesięcy stacjonarnie, później możliwość pracy hybrydowej (50%).
- Kontakt z klientami w zakresie podróży, doradztwo w lotach i usługach online.
- Pomoc w zakupie biletów i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie podróżujących w trudnych sytuacjach.
- Obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego i angielskiego.
- Skłonność do pomagania, współpracy; entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja i organizacja.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwościami rozwoju.
- Równouprawnienie i inwestycje w rozwój kompetencji.
- Coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
śląskie
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z...
Opublikowano: dzisiaj