Ogłoszenie numer: 9657409, z dnia 2025-04-05
Specjalista ds. obsługi klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Szkolenie od 22 kwietnia, praca w systemie zmianowym (8,5h) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-19:00 lub 9:00-18:00.
- Początkowo praca z biura w Warszawie przez 6-9 miesięcy, następnie możliwość pracy hybrydowej (50%).
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
- Obsługa klientów przez telefon, czat i email.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania, klarownej komunikacji.
- Dokładność i zorganizowanie.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym środowisku dla znanej linii lotniczej, oferującej 50% pracy zdalnej po wstępnym okresie.
- Równe szanse dla wszystkich, inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
śląskie
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z...
Opublikowano: wczoraj