Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 10089499, z dnia 2025-07-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży.
  • Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności.
  • Reagowanie na problemy z podróżami klientów.
  • Komunikacja z pasażerami – czat lub rozmowa telefoniczna.

Wymagania

  • Biegła znajomość szwedzkiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość, umiejętność jasnego komunikowania się.
  • Organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny: transport i 2 tygodnie zakwaterowania.
  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
  • Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

mazowieckie
Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży. Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online. Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

mazowieckie
Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej. Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Advisor with Danish

mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: wczoraj