Ogłoszenie numer: 10089499, z dnia 2025-07-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży.
- Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności.
- Reagowanie na problemy z podróżami klientów.
- Komunikacja z pasażerami – czat lub rozmowa telefoniczna.
Wymagania
- Biegła znajomość szwedzkiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość, umiejętność jasnego komunikowania się.
- Organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości.
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny: transport i 2 tygodnie zakwaterowania.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
- Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
mazowieckie
Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży. Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online. Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim
mazowieckie
Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej. Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Danish
mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: wczoraj