Specjalista ds. Obsługi Klienta z Rumuńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Reprezentowanie marki; obsługa zapytań i reklamacji klientów.
- Przetwarzanie zgłoszeń gwarancyjnych i koordynacja napraw.
- Wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
- Zarządzanie procesem zakupów oraz podnoszenie satysfakcji klientów.
Wymagania:
- Biegła znajomość rumuńskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Zorientowanie na zespół i pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
- Nowoczesne miejsce pracy, pakiet benefitów (medyczne, ubezpieczeniowe, językowe).
- Przyjazne środowisko międzynarodowe.
- Możliwości rozwoju kariery.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office
zachodniopomorskie
Obsługa zapytań klientów drogą mailową. Weryfikacja i rozwiązywanie problemów przy użyciu wewnętrznych systemów. Realizacja procesów zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Advisor with Danish
mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Advisor with Swedish
mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: dzisiaj