Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie komfortowego doświadczenia streamingowego dla użytkowników, eliminacja problemów z buforowaniem i technicznymi.
  • Reagowanie na zapytania i zgłoszenia przez telefon, email oraz czat.
  • Zarządzanie skargami klientów, przekształcanie ich w pozytywne doświadczenia.
  • Wsparcie techniczne i administracyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętności techniczne i administracyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole, dobry nastrój.
  • Doświadczenie w obsłudze CRM mile widziane.
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
  • Pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, kursy językowe, szkolenia online).
  • Ścieżki rozwoju zawodowego.
  • Program poleceń pracowniczych i możliwości awansu.
  • Elastyczne godziny pracy (zmiany rotacyjne).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Тревел консультант с знанием русского языка

śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Doradca ds. Turystyki z Znajomością Rosyjskiego

śląskie
Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych. Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania. Współpraca z zespołem w realizacji celów....
Opublikowano: wczoraj