Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnianie komfortowego doświadczenia streamingowego dla użytkowników, eliminacja problemów z buforowaniem i technicznymi.
- Reagowanie na zapytania i zgłoszenia przez telefon, email oraz czat.
- Zarządzanie skargami klientów, przekształcanie ich w pozytywne doświadczenia.
- Wsparcie techniczne i administracyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętności techniczne i administracyjne.
- Umiejętność pracy w zespole, dobry nastrój.
- Doświadczenie w obsłudze CRM mile widziane.
Oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
- Pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, kursy językowe, szkolenia online).
- Ścieżki rozwoju zawodowego.
- Program poleceń pracowniczych i możliwości awansu.
- Elastyczne godziny pracy (zmiany rotacyjne).
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Doradca ds. Turystyki z Znajomością Rosyjskiego
śląskie
Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych. Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania. Współpraca z zespołem w realizacji celów....
Opublikowano: wczoraj