Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia kluczowym klientom, zapewniając komfortową podróż.
  • Pomoc w wyborze lotów, produktów i metod płatności, korzystając ze skutecznych narzędzi biurowych.
  • Sprawna obsługa zapytań dotyczących biletów lotniczych.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów klientów z uśmiechem.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami, pełniąc rolę przewodnika w ich podróżach.
Wymagania:
  • Biegłość w języku norweskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
  • Wrodzona zdolność do niesienia pomocy, cierpliwość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznego komunikowania się.
  • Zmysł detalu oraz doskonała organizacja pracy wielozadaniowej.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji.
  • Pakiet socjalny, opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
  • Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwój zawodowy.
  • Kontakt z międzynarodowym środowiskiem, rozwijający horyzonty kulturowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support with Spanish

śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim

śląskie
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

śląskie
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Opublikowano: dzisiaj