Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

mazowieckie / Warszawa, Wola

Ogłoszenie numer: 9657400, z dnia 2025-04-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym.
  • Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami.
  • Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
  • Pomagać w zakupie biletów lotniczych i obsłudze różnych form płatności.
  • Udzielać wsparcia w trudnościach związanych z podróżami.
  • Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat i email.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Współpracująca, cierpliwa i otwarta osoba.
  • Skoncentrowanie na precyzji oraz zdolność do jasnej i efektywnej komunikacji.
  • Umiejętność słuchania i wysoka organizacja pracy.

Oferujemy

  • Stabilna praca w międzynarodowej firmie.
  • Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
  • Rozwijające środowisko pracy z możliwościami coachingów i mentoringu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Advisor with Swedish

mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj