Specjalista ds. Obsługi Klienta z niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim.
- Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM.
- Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Współpraca zespołowa w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
- Prezentowanie zaangażowania i ciepła w każdej interakcji, aby klienci czuli się ważni i zrozumieni.
- Wykorzystanie wiedzy technicznej w celu rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie technologiami i znajomość narzędzi IT (preferowane).
- Umiejętności komunikacyjne, dokładność, skupienie na rozwiązaniach, adaptacyjność do nowych narzędzi.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej marce luksusowej z możliwością pracy zdalnej.
- Atrakcyjny pakiet socjalny, ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin z kompleksowym pakietem szkoleń.
- Możliwości ciągłego rozwoju i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant klienta
lubelskie
Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)
mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie...
Opublikowano: dzisiaj